Top Ad unit 728 × 90

Aleyna Tilki Eledim Eledim Şarkısı - Tv8 Yeteneksiniz Eledim Eledim Şarkısı Söyleyen Kız


ALEYNA TİLKİ ELEDİM ELEDİM ŞARKISI TV8

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve beğeni ile izlenen yetenek yarışması Yeteneksizsiniz 2.tur performansları sergilendi.

Bir Acun Ilıcalı yapımı olan ve uzun yıllardır Türk televizyonlarında yayınlanan programda birbirinden yetenekli yarışmacılar bulunuyor.

Yeteneksizsiniz Aleyna Tilki Eledim Eledim performansı ile seyirci tarafından tam not alan Aleyna %85 oy alarak başarı gösteren isimlerden oldu.

Daha önce Aleyna Tilki Gesi Bağları performansı ile de çok beğenilmiş ve sosyal medyada en çok paylaşılan videolardan olmuştu.

Yeteneksizsiniz 2. tur performansı ile bu kez Aleyna Tilki Eledim Eledim türküsünü kendine has yorumu ile sahnede seslendirdi.

Yeteneksizsiniz yarışmasında Eledim Eledim şarkısını cover yaparak söyleyen Aleyna Tilki yine isminden çok söz ettireceğe benziyor.

Yeteneksizsiniz Aleyna Tilki Eledim Eledim Şarkısı Sözleri

Eledim eledim, hölluk eledim
Aynali besikte yavrum bebek beledim
Buyuttum besledim asker eyledim
Gitti de gelmedi yavrum buna ne çare
Yakti yüregimi canan buna ne çare

Bir güzel simadir aklimi alan
Askin sevdasini canan sineme salan
Bizi kinamasin ehi-i din olan
Gitti de gelmedi yavrum buna ne çare
Yakti yüregimi canan buna ne çare

Yeteneksizniz Eledim Eledim Şarkısını Söyleyen Kız Aleyna Tilki




müzik,yeteneksizsiniz eledim eledim türküsü söyleyen kız,aleyna tilki eledim eledim hölük eledim,yeteneksizsiniz eledim eledim,aleyna tilki eledim eledim şarkısı,aleyna tilki kimdir,aleyna tilki videoları,aleyna tilki fotoğrafları,eledim eledim yeteneksizsiniz,yeteneksizsiniz sarı saçlı kız eledim eledim türküsü,yeteneksizsiniz eledim eledim söyleyen kız,eledim eledim höllük eledim cover,eledim eledim cover yapan kız,aleyna tilki cover,aleyna tilki eledim eledim cover yeteneksizsiniz
Aleyna Tilki Eledim Eledim Şarkısı - Tv8 Yeteneksiniz Eledim Eledim Şarkısı Söyleyen Kız Yazar MİMAR Tarih 11:33 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.