Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Jürisi Chloe Loughnan Ortaç Fotoğrafları - Chloe Loughnan Kimdir


BU TARZ BENİM CHLOE LOUGHNAN KİMDİR

Show Tv ekranlarında yeni başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışması seyirci karşısına yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile birlikte çıkacak.

Merakla beklenen Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasının yarışmacıları belli olurken jürisi ve sunucusu da belli oldu.

Show Tv ekranlarında 19 Ocak Pazartesi başlayacak olan Bu Tarz Benim moda yarışması büyük ilgi ile bekleniyor.

Jüri koltuğunda oturan isimler ise Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chloe Loughnan Ortaç olacak.Bilindiği üzere başarılı sanatçı Serdar Ortaç'ın eşi olan Chloe Loughnan Ortaç Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda oturan isimler arasında.

19 Ocak Pazartesi başlayacak olan yarışmanın sunuculuğunu ise Ebru Akel üstlenecek.
Birbirinden güzel yarışmacılar ile ekranlara gelecek olan yeni Bu Tarz Benim programı Show Tv ekranlarında yayınlanacak.

CHLOE LOUGHNAN KİMDİR

Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda oturan isim olan Chloe Loughnan bilindiği üzere Serdar Ortaç ile yaşadığı aşk ile adını duyurmuştu.

2014 yılında Serdar Ortaç ile dünya evine giren güzel yıldız 1992 Litvanya doğumludur. Bir yandan ise oyunculuk dersleri almaktadır.

25 yaşında olan Chloe Loughnan İrlanda'da üniversite hayatını sürdürmüştür. Mankenlik dalında bir çok önemli işlere adını yazdırmıştır.

Oyunculuk eğitimi alan Chloe Loughnan bir süre önce Atv'de yayınlanan Beyaz Karanfil dizisinde Berrak rolünü üstlenmiştir.


CHLOE LOUGHNAN FOTOĞRAFLARI







kimdir, bu tarz benim jürisi serdar ortaçın karısı, bu tarz benim chloe kimdir, bu tarz benim kıloe kimdir, klohe kimdir, chloe loughnan kimdir,btb chloe loughnan kimdir,bu tarz benim jürisi yabancı kadın kimdir,bu tarz benim jürisi yabancı jüri kimdir,show tv bu tarz benim jürileri kimler,bu tarz benim yeni jürileri kimler,bu tarz benim yabancı jürisi kimdir,bu tarz benim jürisi serdar ortaçın karısı mı,bu tarz benim jürileri isimleri,serdar ortaçın karısının ismi,bu tarz benim jüri isimleri


Bu Tarz Benim Jürisi Chloe Loughnan Ortaç Fotoğrafları - Chloe Loughnan Kimdir Yazar MİMAR Tarih 10:03 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.