Top Ad unit 728 × 90

Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kimler 2015, Bu Tarz Benim 2.sezon Yarışmacıları Show Tv

butarzbenim-yarismacilari
BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI SHOW TV
bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim 2.sezon yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim, butarzbenim yeni yarismacilari

Bu Tarz Benim 2.sezon Show Tv ekranlarında 19 Ocak 2015 Pazartesi günü başladı. Show Tvde Cemil İpekçi, Umut Eker, Chloe Loughnan Ortaç ve Sibel Arna'nın jüri üyeliğinde, Ebru Akel'in sunumuyla 13 güzel hyarışamcı 100 Bin TL'lik büyük ödül için yarışacaklar. İlk bölümü ile ekrana gelen Bu Tarz Benim'de yeni yarışmacılar izleyici ile buluştu. İşte show tv bu tarz benim yarışmacıları...

BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI(SHOW TV)
Bu Tarz Benim Ecem Akkaya (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Nil Anka 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Serpil Gök (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Özde Özkan 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim İrem Özcan(Sonja) 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Müge Ökmen 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Lidya Brylova 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Buse Akbaşak 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Duygu Harman (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Aygün Aydın 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>) 
Bu Tarz Benim Serpil Cansız (Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş 
(Kimdir Biyografi ve Resimleri>>>)
Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kimler 2015, Bu Tarz Benim 2.sezon Yarışmacıları Show Tv Yazar MİMAR Tarih 21:20 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.