Top Ad unit 728 × 90

Tv8 Bu Tarz Benim 17 Ocak Kim Elendi - 17 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim Kim Elendi Tv8

17 OCAK BU TARZ BENİM KİM ELENDİ

Tartışmalı ve heyecanlı bir şekilde uzun süredir ekranlarda yerini alan Bu Tarz Benim yarışması
ilk sezonunu bitirdikten sonra kısa bir süre sonra Tv8 ekranlarına transfer oldu.

Bu Tarz Benim yarışması ikinci ve yeni sezonu ile Tv8 ekranlarında tüm hızıyla ve eski orijinal jürisi ve yarışmacılarıyla devam ediyor.

Birbirinden güzel ve zorlu yarışmacıları ile seyirci ekranlara kitleyen moda yarışması Bu Tarz Benim haftaiçi her gün 15:30'da Tv8 ekranlarında.

Orijinal jürisi olan İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez ile tam kadro olarak yeni sezonu ile devam eden Bu Tarz Benim yarışmasının sunucusu yine Öykü Serter.

Gerek tartışmaları gerek duygusal anları ile sosyal medya ve televizyon ekranlarında gündeme gelen yarışma herkes tarafından takip edilen bir program haline geldi.

Tv8 Bu Tarz Benim 17 Ocak Cumartesi Kim Elendi

17 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim eleme gecesinde kimin eleneceği merak konusu olurken Tv8'e transfer olan Bu Tarz Benim yarışmasının ilk eleme gecesi olacak.

Merakla beklenen Tv8 Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde kimin eleneceği 17 Ocak Cumartesi günü belli olacak.

Ve gecenin sonunda bir kişi Bu Tarz Benim hayallerine ve büyük ödüle veda edecek.
Elenen isim yarışma gününde ve saatinde belli olunca güncellenecek.





17 ocak bu tarz benim kim elendi, btb tv8 kim elendi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi,tv8 bu tarz benim kim elendi,bu tarz benim yeni sezon kim elendi,btb tv8 17 ocak eleme,bu tarz benim tv8 eleme gecesi sonuçları,orjinal bu tarz benim hangi kanalda,gerçek bu tarz benim hangi kanalda,bu tarz benim ilk eleme tv8,tv8 bu tarz benim kim elendi,tv8 bu tarz benim dğn kim elendi,cumartesi günü bu tarz benim kim elendi,tv8 btb elenen isim,btb tv8 kim gitti
Tv8 Bu Tarz Benim 17 Ocak Kim Elendi - 17 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim Kim Elendi Tv8 Yazar MİMAR Tarih 19:37 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.