Top Ad unit 728 × 90

Adriana Lima İşte Benim Stilim Yarışmasında Jüri Olacak

iste-benim-stilim-adriana-lima
ADRIANA LIMA İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMASINDA...

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında dünyaca ünlü manken Adriana Lima konuk olacak... Acun Ilıcalı Adriana Lima'yı İşte Benim Stilim yarışmasına davet etti... İşte detaylar...
İşte Benim Stilim yarışmasındaki jüri üyesi Adriana Lima olacak...
İstanbul'a reklam çekimleri için gelen Adriana Lima, Acun Ilıcalı'nın Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışması konuk jüriliği için yaptığı teklife hayır diyemedi. Ve sonunda dünyaca ünlü isim Adrina Lima önümüzdeki günlerde İşte Benim Stilim eleme gecesinde jüri koltuğunda oturacak...

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Adriana Lima...
Önümüzdeki hafta yapılacak olan eleme gecesinde Adriana Lima jüri koltuğunda oturacak. Henüz tam kesin olmamakla birlikte 28 Şubat 2015 Cumartesi akşamı yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde Adriana Lima'yı izleyeceğiz...

işte benim stilim adriana lima, iste benim adriana lima juri olacak, adriana lima işte benim stilim ne zaman olacak

Adriana Lima İşte Benim Stilim Yarışmasında Jüri Olacak Yazar MİMAR Tarih 09:24 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.