Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Aykut Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

bu-tarz-benim-aykut
BU TARZ BENİM AYKUT KİMDİR?
Show Tv Bu Tarz Benim İdil ve Aykut

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması format değiştirdi. Bu haftaki bölümleri aynı saatinde canlı olarak yayınlanmaya başladı ve artık yarışmada bayanların yanı sıra erkekler de yarışacak. Çiftler halinde ekrana gelecek yarışmacılar her gün bir konu belirleyip o hikayeye göre kıyafetleri ile sahneye çıkıp puan alacaklar.  Erkek yarışmacılar da ta artık bu tarz benim de boy gösterecek...

Show Tv bu tarz benim  yarışmasındaki erkek yarışmacılar izleyenler tarafından tam not aldı. Özellikle uzun boyu ve yakışıklılığı ile dikkat çeken Aykut en merak edilen isim oldu. İdil'in arkadaşı olarak sahneye çıkan Aykut hakkında detaylı bilgiyi sizinle paylaşacağız...
Bu Tarz Benim Aykut Kimdir?


Bu Tarz Benim Aykut Fotoğrafları:

bu-tarz-benim-aykut bu-tarz-benim-aykutbu-tarz-benim-aykut

Bu Tarz Benim Aykut Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Yazar MİMAR Tarih 13:53 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.