Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Erkan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

bu tarz benim erkan
SHOW TV BU TARZ BENİM ERKAN KİMDİR?
Bu Tarz Benim Aygün ve Erkan...

Show Tv Bu tarz Benim yarışması format değiştirdi. Bu Tarz Benim yarışmasında artık sadece kızlar değiş erkekler de yarışacak. Bu Tarz Benim'de artık çiftler yarışıyor. Show Tv Bu Tarz Benim'de 11 kadın ve 11 erkek yarışmacı çiftler halinde yarışacaklar. Her bir çiftin bir hikayeyi canlandıracağı Bu Tarz Benim'de, çiftler jüriden oyunculuk, sahne, ses, saç, makyaj ve kostüm performanslarına göre puan alacaklar.

İşte Bu Tarz Benim de Aygün'ün çifti Erkanhakkında merak edilenler...
Bu Tarz Benim yeni bölümü 16 Şubat 2015 Pazartesi günü yayınlandı. Yeni bölümde yarışmacılar çiftler halinde geldi. Özellikle Aygün'ün birlikte çıktığı erkek yarışmacı çok dikkat çekti. Erkan adındaki yarışmacı özellikle doğal hareketleri ile maço tavırları ile dikkat çekti. Aygün ile birlikte ilk bölümde Al Yazmalım sahnesi ile çok beğenildi... İşte Bu Tarz Benim Erkan hakkında detaylı bilgiler...

BU TARZ BENİM ERKAN KİMDİR?
Bu Tarz Benim Aygün'ün erkek arkadaşı Erkan hakkında detaylı bilgi bulunmamaktadır. Yakında eklenecektir...

Bu Tarz Benim Barış Fotoğrafları, Resimleri:

bu tarz benim erkanbu tarz benim erkanbu tarz benim erkan

Bu Tarz Benim Erkan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Yazar MİMAR Tarih 13:55 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.