Top Ad unit 728 × 90

Bugün Yıldız Benim Jale Kimdir - Bugün Yıldız Benim Jale Küçük Nereli Kaç Yaşında



Bugün Yıldız Benim Jale Kimdir 

Ekranların yeni ve heyecanlı yarışmalarından olan ve Show Tv ekranlarında 23 Mart Pazartesi günü canlı yayın ile başlayan yarışma Bugün Yıldız Benim yarışması yayın hayatına merhaba dedi.

Bugün Yıldız Benim yarışması jürisi ve yarışmacıları ile izleyici tarafından dikkat çekmeye başladı ilk bölümü ile büyük ilgi gördü.

Canlı yayın ile hafta içi her gün saat 16:00'da Show Tv ekranlarında Özge Ulusoy'un sunumu ile ekranlarda yerini almaya başladı.

Yer yer tartışmaları yaşandığı Bugün Yıldız Benim yarışması ekranlara iddialı bir şekilde hızlı başlangıç yaptı.

Sunuculuğunu Özge Ulusoy'un yaptığı Bugün Yıldız Benim yarışmasında sesine güvenen ve moda konusunda da iddialı olan isimler sahne alıyor.

Bugün Yıldız Benim yarışmasının jüri koltuğunda oturan isimler ise birbirinden başarılı ve usta isimlerden oluşuyor.

Bugün Yıldız Benim jürisi Hakan Akkaya, Songül Karlı ve Mert Ekren oldu. Hepsi kendi dallarında tecrübeli ve başarılı isimler olarak Bugün Yıldız Benim jüri koltuğunda olacaklar.

Sesime güveniyorum, performansımla büyülerim, giydiklerim ile olay yaratırım diyen bayanlar Bugün Yıldız Benim yarışması 23 Mart Pazartesi ekranlarda.

.Bu Tarz Benim yarışmasının finalinden sonra moda ve ses yarışması olan Bugün Yıldız Benim yarışması yarışmacıları birbirinden güzel sesli ve başarılı isimlerden oluşuyor.

Ev işleri yaparken şarkı söyleyen hanımların moda konusunda ve sahne konusunda da kendilerine güveni var ise Bugün Yıldız Benim yarışması tam onlara göre.

Bugün Yıldız Benim Jale Küçük Kimdir 

Bugün Yıldız Benim yarışmasının güzel ve etkili yarışmacılarından olan Jale Küçük evli ve 2 çocuk annesi.

Oyna hopla gaynana dilini topla gaynana şarkısı ile internette videosu olan Jale Küçük Bugün Yıldız Benim yarışmasında.





bugün yıldız benim jale benim kimdir, jale kimdir, bu gün yıldız benim gulsah kimdir, bugün yıldız benim jale nereli, jale kaç yaşında, bugün yıldız benim jale boy kilo,bugün yıldız benim mavi elbiseli kız,bugün yıldız benim sertab erener şarkısı söyleyen kız,bugün yıldız benim yarışmacıları kimler,bu gün yıldız benim jale kimdir nerelidir,bugün yıldız benim jale boy kilo yaşı,gaynana şarkısını söyleyen kız
bu yazı onceburada.blogspot.com güncel bloga aittir
Bugün Yıldız Benim Jale Kimdir - Bugün Yıldız Benim Jale Küçük Nereli Kaç Yaşında Yazar MİMAR Tarih 19:51 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.