Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Finale Kimler Kaldı?

iste-benim-stilim-final
İŞTE BENİM STİLİM FİNAL

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında finale kalanlar belli oldu. Yarışmanın son haftasında yarışmacılar final gecesine kadar yine jüri karşısına çıkacaklar... İşte finale kalan yarışmacılar, işte benim stilim finalistleri...

27 Mart 2015 cuma akşamı yayınlanan bölümünde iki yarışmacının elenmesi ile finale kalanlar da belli oldu. Gülnihal ve Gülay finale bir hafta kala elendiler. Yarışmada 5 yarışmacı kaldı. Bu hafta işte benim stilim de final haftası. Final gecesinde bir kişi büyük ödülün sahibi olacak ve en stil kadın olacak...

İşte Benim Stilim Final

Final haftasında beş yarışmacı cuma gününe kadar yine kıyafetler hafta içinde jüri karşısına geçecek ve yıldız toplayacak.
  • İLBİLGE UZUN
  • ZEYNEP ÖZTÜRK
  • EMEL ÖZKIZILTAŞ
  • NAZLI HAMARAT
  • ÇİĞDEM ÇELİK
Peki bu sezon İşte Benim Stilim'de kim birinci olacak?
İşte Benim Stilim birincisi kim olacak?

İşte Benim Stilim Final Ne Zaman?

2015 İşte Benim Stilim final gecesi 3 Nisan 2015 Cuma akşamı yapılacak. Final gecesinde ilk 3 e kalan yarışmacılar sms oylamasına çıkacak. İşte Benim Stilim sms sonuçlarını sitemizden duyuracağız.

Ayrıca 3 nisan final gecesinde İşte Benim Stilim 2.sezon yani yeni sezondaki yarışmacıları da tanıtılacak. İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarını sitemizden duyuracağız.

Sizce kim olur?
YORUM yaparak düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz...

iste benim stilim final, iste benim stilim birincisi kim, iste benim stilim final ne zaman, iste benim stilim kimler sms e  kaldı, iste benim stilim finale kalanlar kimkaynak = onceburada.blogspot.com
İşte Benim Stilim Finale Kimler Kaldı? Yazar MİMAR Tarih 16:27 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.