Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim İlbige Uzun Kimdir - İşte Benim Stilim Yeni Katılan İsim İlbige Uzun



İŞTE BENİM STİLİM İLBİGE UZUN KİMDİR

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışması en çok izlenen programlar arasında yerini alarak reyting rekorlarına imza atmış durumda.

Gündüz kuşağının en çok izlenen moda yarışması olan İşte Benim Stilim büyük heyecanı ile devam ediyor.

Büyük ödülün sahibi kim olacak yakında final bölümü ile belli olacak.

İlbige Uzun isimli yarışmacı büyük ses getirecek favori isimlerden biri olacağı bekleniyor.

İşte Benim Stilim yarışmasına elendikten sonra tekrar katılan isim olan İlbige uzun eski yarışmcı olan Ayşenur Balcı ile yakından arkadaş.

Yarışmaya Ayşenur Balcı tavsiyesi ile katılan İlbige Uzun bilindiği üzere kısa bir süre sonra elenmişti,

İşte Benim Stilim yarışmasına 2 Mart Pazartesi yeni iki yarışmacının katılımı ile rekabet iyice artmıştır.

İşte Benim Stilim Yeni Katılan Yarışmacılar

Büyük finale az bir zaman kala sayıları azalan yarışmacılara yeni iki isim katılmak üzere dahil olan isimler heyecanı ikiye katladı.

2 Mart Pazartesi İşte Benim Stilim yarışmasına katılan yeni isimlerden biri İlbige Uzun ve Çiğdem Çelik oldu.

Çiğdem Çelik ve İlbige Uzun İşte Benim Stilim yarışmasında tekrar boy göstererek büyük ödül için mücadele verecek.

Bakalım İlbige uzun eline geçen bu ikinci fırsatı iyi değerlendirerek mi ?

İLBİGE UZUN KİMDİR

Yaş : 18
Boy : 1,76
Kilo : 54

Aslen Karadenizli olan güzel yarışmacı İşte Benim Stilim yarışmasına arkadaşı olan Ayşenur Balcı sayesinde katılmıştır ve Beylikdüzü'nde yaşamaktadır. Elendikten sonra İşte Benim Stilim yarışmasına tekrar olarak iki yarışmacının gelmesi ile yeniden dönen İlbige büyük ödül rekabetine katılmıştır.

İLBİGE UZUN FOTOĞRAFLARI








ilbige uzun,ilbige uzun kimdir,işte benim stilim ilbige uzun kimdir nereli,ilbige uzun kaç yaşında,işte benim stilim yeni katılan isimler,işte benim stilim kim katıldı,işte benim stilim yeni gelenler,işte benim stilim yeni yarışmacıları,ilbige uzun kaç yaşında boy kilo,ilbige uzun tekrar mı katıldı,ilbige uzun işte benim stilim tekrar geldi mi,ilbige uzun yeni katılanlar,ilbige uzun saç rengi,ilbige uzun nereli
İşte Benim Stilim İlbige Uzun Kimdir - İşte Benim Stilim Yeni Katılan İsim İlbige Uzun Yazar MİMAR Tarih 21:46 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.