Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim İsmail Yk Özlüyorum Ben Seni Şarkı Sözleri

İSMAİL YK ÖZLÜYORUM BEN SENİ ŞARKISI SÖZLERİ

13 Mart 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde konuk sanatçı İsmail YK'ydı. İsmail YK İşte Benim Stilim yarışması eleme gecesinde hem yeni albümünden hem de eski albümünden şarkıları ile izleyenleri coşturdu. İsmail YK eleme gecesinde yeni albümünden Özlüyorum Ben Seni şarkısını da söyledi. İşte İsmail YK'nın Özledim Seni şarkısının sözleri...

2015 İSMAİL YK- ÖZLÜYORUM BEN SENİ SÖZLERİ
Hasretim gül yüzüne
Tenim hasret tenine
Susadım ben susadım
Mavi deniz gözüne
Susadım ben susadım
Mavi deniz gözüne
Biliyorsun kopamam
Söküp seni atamam
Kapı kapı dolanırım
Kölen olurum inan
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
Adım adım yol gibi
Topraktaki toz gibi
Doyamadım içmeye
Yudum yudum su gibi
Doyamadım içmeye
Yudum yudum su gibi
Biliyorsun kopamam
Söküp seni atamam
Kapı kapı dolanırım
Kölen olurum inan
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
Şiir:
Toprağın suyu özlediği gibi
Güneşin sabahı beklediği gibi
Bende seni bekliyorum
Gözlerimin içine yaş diye koydum seni
Damla damla akışını özlüyorum
Sana olan aşkım nefes almak demektir
Sana olan aşkım seni kaybedersem ölümüm demektir
İşte bu yüzden seni özlemeyi bile özlüyorum
Ve her şeyim ile seni çok ama çok seviyorum
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
Özlüyorum ben seni
İstiyorum ben seni
Sevgilim dön sevgilim
Seviyorum ben seni
İşte Benim Stilim İsmail Yk Özlüyorum Ben Seni Şarkı Sözleri Yazar MİMAR Tarih 19:02 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.