Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim 15 Nisan Çarşamba Giyilen Kıyafetler - 15 Nisan İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi

İŞTE BENİM STİLİM 15 NİSAN'DA KİM NE GİYDİ

TV8'in en çok izlenen ve sevilen yarışma programlarından biri olan İşte Benim Stilim yarışması hafta içi her gün gündüz kuşağında ekranlara gelmeye devam ediyor. Genellikle bayanlar tarafından büyük ilgi ile izlenen İşte Benim Stilimde bugün 15 Nisan Çarşamba günü yine birbirinden güzel kıyafetler giyen yarışmacılar sahneye çıktılar.

Yarışmacılar ekrana gelen yeni bölümlerinde her gün farklı kıyafetler ile ve farklı konseptler ile izleyicinin karşısına çıkmaktadırlar. İşte Benim Stilimde giyilen kıyafetler ve kim ne giydi gibi bilgileri sizlere için paylaşıyoruz. Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı fenomen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölümü ile 15 Nisan Çarşamba günü ekrana geldi ve yarışmacılar muhteşem podyum yürüyüşlerini gerçekleştirdiler.

15 Nisan Çarşamba günü yeni bölümü ile ekranlarda olan İşte Benim Stilimdeki yarışmacıların giydikleri kıyafetler oldukça dikkat çekici kıyafetlerdi. İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıların yer aldığı yeni bölümde bakalım bugün yarışmacılar neler giydi.

İşte Benim Stilim 15  Nisanda Giyilen Kıyafetler
bu yazı www.onceburada.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim 15 Nisan Elçin Kayadibi Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Nisan Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Neda Poursaeıd Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Sima Şerafetinova Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Büşra Eyen Siral Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Sinem Umaş Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Didem Ezgi Akın Kıyafetleri: 

İşte Benim Stilim 15 Nisan Tümay Tali Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Nisan Ezgi Ünal Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Nisan Mihriban Akgül Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Nisan Şilan Makal Kıyafetleri:

İşte Benim Stilim 15 Nisan Cerem Güngüz Kıyafetleri:


İşte Benim Stilim 15 Nisan Çarşamba günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
bu yazı www.onceburada.blogspot.com'a aittir

işte benim sitilim bugün kim ne giydi, işte benim stilimde giyilen kıyafetler, işte benim sitilim 15 nisan kıyafetleri, iste benim stilim 15 nisan kimler ne giydi, 15 nisanda işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 15 nisan kiyafetleri, işte benim stilim 15 nisan çarşamba kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 15 nisan kim yildiz aldikaynak = onceburada.blogspot.com
İşte Benim Stilim 15 Nisan Çarşamba Giyilen Kıyafetler - 15 Nisan İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi Yazar MİMAR Tarih 16:05 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.