Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Selahattin Galatasaraylı Kimdir, Performansı, Oy Oranı

RİSİNG STAR TÜRKİYE SELAHATTİN GALATASAYLI KİMDİR

4 ağustos 2015 salı akşamı yayınlanan Rising Star Türkiye yarışmasında yarışan yeni yarışmacılardan birisi de Selahattin Galatasaraylı'ydı. Selahattin Galatasaraylı rising starda gösterdiği performans ile alkış aldı. Selahattin Galatasaraylı 4 ağustos akşamı "Sen Belalı Ben Sevdalı" şarkısını söyledi. Peki Selahattin Galatasaraylı kimdir, kaç yaşındadır. İşte Selahattin Galatasaraylı'nın performansı, söylediği şarkı ve biyografisi...

Selahattin Galatasaraylı Kimdir:
Selahattin Galatasaraylı, Trabzonlu, 3 yıllık evli. Yarışmacı bir hastanede çağrı merkezinde çalışıyor. Daha önce konservatuvar eğitimi alan yarışmacı ayrıca kulüplerde de sahne almış. İlk performansında Selami Şahin'in Sen Belalı Ben Sevdalı şarkısını söyledi...

Selahattin Galatasaraylı %88 oy aldı.

Selahattin Galatasaraylı'nın Söylediği "Sen Belalı Ben Sevdalı" Şarkısı Sözleri:

Sen beni, sen, sen unutmuş gibisin
Ben hala deliyim hala sevdalı

Sen, sen beni unutmuş gibisin
Ben hala deliyim hala sevdalı

Yaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalı
Oof hala belalı...

Çekmeye razıyım kaprislerini
İstersen zincire vur ellerimi
Ne olur birtanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı
Ben hala deliyim hala sevdalı

Sen benden,sen vazgeçmiş gibisin
Ben hala tutkunum hala yaralı

Sen benden,sen vazgeçmiş gibisin
Ben hala tutkunum hala yaralı

Yaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalı
Hala belalı...
http//www.once-burada.com
Bu sevda bir anda bitebilir mi
Gerçekler yalana dönebilir mi
Ne olur bir tanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı
Ben hala deliyim hala sevdalı

Selahattin Galatasaraylı kimdir, Selahattin Galatasaraylı şarkısı, Selahattin Galatasaraylı'nın performansı,
Rising Star Selahattin Galatasaraylı Kimdir, Performansı, Oy Oranı Yazar MİMAR Tarih 20:09 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.