Top Ad unit 728 × 90

2015 Okullar Ne Zaman Kapanacak? - 2015 Yaz Tatili Ne Zaman Başlıyor?

2015 KARNE TATİLİ NE ZAMAN?
Öğrenciler açısından zorlu geçen 2014-2015 Eğitim Öğretim yılında nihayet sona gelindi ve öğrencileri yaklaşık 3 aylık bir tatil beklemektedir. 15 Eylül 2014 Pazartesi günü başlayan 2014-205 Eğitim Öğretim yılının ne zaman kapanacağı ile ilgili bilgiler yazımızdadır.

Senenin sonuna gelinen Eğitim Öğrenim yılında öğrenciler ve veliler şimdiden yaz tatili planları yapmaya başladılar. Veliler ve öğrenciler açısından ise en çok merek edilen okulların ne zaman kapacağı sorusudur. Tatil planlarını yapmak için kesin tarih kararlaştırmak isteyen veliler bu konuyu araştırmaya başladılar. 

Okulların kapanış tarihi, bir de seçim zamanına denk gelmesi okulların bir hafta erken kapanacağı söylentisini ortaya çıkardı ve herkesi meraklandırdı. Bu sene seçimin 7 Haziran da yapılması ve okulların ise 12 Haziranda kapanması ile ilgili Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, tarihle ilgili bir değişiklik yoktur, okullar denildiği tarihte kapanacaktır diye açıklamada bulundu. 

2015 Yılı Okullar Ne Zaman Kapanacak? 
bu yazı www.once-burada.com'a aittir
2015 Karne Tatili Ne Zaman?
2015-2015 yılı Eğitim Öğretim yılının ikinci döneminde okullar 12 Haziran 2015 Cuma günü kapanacaktır. Yani öğrenciler 12 Haziran 2015 Cuma günü 3 aylık yaz tatiline çıkacaklar.

2015 Ana Okulları Ne Zaman Kapanacak?
Bu sene diğer sınıflardan 1 hafta önce eğitime başlayan Ana okulları da, diğer öğrenciler gibi 12 Haziran 2015 Cuma günü tatile başlayacaklar. Yani Ana Okulları içinde kapanış tarihi 12 Haziran'dır.

Okullar Bir Hafta Erken mi Kapanacak?
Okulların bu sene seçim dolayısıyla bir hafta erken kapanacağı haberlerinin yayılması üzerine Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı konuyla ilgili olarak böyle bir karar yoktur. Okullar söylenildiği gün yani 12 Haziran 2015 Cuma günü kapanacaktır dedi.


Okulların kapanmasına az bir zaman kala 12 Haziran 2015 Cuma günü yaklaşık 3 aylık yaz tatiline çıkacak olan tüm öğrenciler için, 2015-2016 yılı Eğitim Öğretim yılı başlangıcı ise 14 Eylül 2015 Pazartesi günü başlayacak ve 1. sınıflar yine bir hafta erken yani 7 Eylül 2015 Pazartesi günü başlayacaklar.

2015 karne tatili ne zaman, 2015 okullar ne zaman kapanıyor, ilkokullar ne zaman kapanacak, 2015 ikinci dönem ne zaman bitiyor, yaz tatili ne zaman başlayacak, yaz tatili ne zaman, okulların kapanmasına kaç gün var, okullar haziranın kaçında kapanıyor, ilkokullar ne zaman karne alacak, 2015 karne tatili ne zaman, okullar 1 hafta erken mi kapanacak,
2015 Okullar Ne Zaman Kapanacak? - 2015 Yaz Tatili Ne Zaman Başlıyor? Yazar MİMAR Tarih 11:37 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.