Top Ad unit 728 × 90

Güldür Güldür Mazlum Çimen Az Bana Gönder Şarkısı 20 Şubat 2015

GÜLDÜR GÜLDÜR MAZLUM ÇİMEN ŞARKISI

Show Tv ekranlarında yayınlanan Güldür Güldür Show yeni bölümünde konuk sanatçı olarak Mazlum Çimen çıktı. Mazlum Çimen Az Bana Gönder türküsünü söyledi. Biz de sizler için Mazlum Çimen Az Bana  Gönder şarkı sözlerini ve Mazlum Çimen biyografisini derledik. İşte o türkü ve Mazlum Çimen biyografisi...

AZ BANA GÖNDER SÖZLERİ
Hazana ermeden bahara ömrüm
Bir muhabbetname yaz bana gönder
Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm
Sitemli sözleri az bana gönder

Ben sana aşığım ey peri, ruhsar
Muhabbet sırrına ermesin yadılar
Sakla mektubunu yaz bana gönder
Sitemli sözleri az bana gönder

Az bana, az bana, az bana gönder
Sitemli sözleri yaz bana gönder
Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm
Sitemli sözleri az bana gönder

Şu bana ettiğin cevrine nazır
Hep sana yaptığım arzun nazır
Hatrına gelince yaz bazı bazı
Ağla gözyaşı yaz bana gönder

Ben sana aşığım ey peri, ruhsar
Muhabbet sırrına ermesin yadılar
Sakla mektubunu yaz bana gönder
Sitemli sözleri az bana gönder

Az bana, az bana, az bana gönder
Sitemli sözleri yaz bana gönder
Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm
Ağla gözyaşını az bana gönder

Az bana, az bana, az bana gönder
Sitemli sözleri yaz bana gönder
Hicrine yanmıştır dayanmaz gönlüm
Ağla gözyaşını az bana gönder


Mazlum Çimen Kimdir?

Mazlum Çimen, 18 Haziran 1958 İstanbul doğumlu besteci, keman sanatçısı, balet ve oyuncu.
Aynı zamanda birçok film ve televizyon dizinin müziklerini yapmıştır. Halk müziği sanatçısı Nesimi Çimen'in oğludur. İstanbul Devlet Konservatuarı'nda dört yıl keman eğitimi aldıktan sonra aynı okulun bale bölümüne geçti. Bu bölümden 1980-1981'de mezun oldu. Aynı yıl İstanbul Devlet Opera ve Balesi'nde bale sanatçısı olarak görev aldı ve halen bale sanatçılığına devam etmektedir. Babası Nesimi çimen gibi başarılı olmuştur.

Film müzikleri
Umut (2009)
Nokta (2008)
Oyun (2005)
Martılar Açken (2002)
Gönlümdeki Köşk Olmasa (2002)
Büyük Adam Küçük Aşk (2002)
Işıklar Sönmesin (1995)
Hollywood Kaçakları (1995)
Soğuk Geceler (1994)
Gelincik Tarlası (1993)
Mem û Zin (1991)
Aysarı'nın Zilleri
Nazım Hikmet Belgeseli
68'den 6 Mayıs'a

Dizi müzikleri
Dila Hanım (2009)
Kötü Yol (2012)
Hanımın Çiftliği (2009)
Kara Duvak (2007)
Hacı (2006)
Gelin (2003)
Şıh Senem (2003)
Berivan (2002)

Albümleri
Çimen Türküleri, Ada Müzik (1995)
Mem ü Zin, Kalan Müzik (1996)
Çimen Sesleri, Ada Müzik (2001)
Feryadı İsyanım, Ada Müzik (2002)
Buluşmalar, Kalan Müzik (2006)

Filmografisi
Yahşi Batı
Anlat İstanbul (2004) - Şehmuz
Gönlümdeki Köşk Olmasa (2002) - Ali
Hoşçakal Yarın (1998) - Yusuf Arslan

Ödülleri
2008 Adana Altın Koza Film Festivali, En İyi Müzik Ödülü, Nokta
2008 Antalya Altın Portakal Film Festivali, En İyi Müzik Ödülü, Nokta
2002 Antalya Altın Portakal Film Festivali, En İyi Müzik Ödülü, Gönlümdeki Köşk Olmasa
9. Ankara Uluslararası Film Festivali, En İyi Özgün Müzik Ödülü, Işıklar Sönmesin
1995 Antalya Altın Portakal Film Festivali, En İyi Müzik Ödülü, Soğuk Geceler
1995 Adana Altın Koza Film Festivali, En İyi Müzik Ödülü, Soğuk Geceler
Almanya Genç Akademisyenler Ödülü, Mem û Zin
İsviçre Halk Jürisi Özendirme Ödülü

Güldür Güldür Mazlum Çimen Az Bana Gönder Şarkısı 20 Şubat 2015 Yazar MİMAR Tarih 23:45 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.