Top Ad unit 728 × 90

Güldür Güldür Mazlum Çimen Bilmem Şu Feleğin Türküsü 20 Şubat 2015

MAZLUM ÇİMEN BİLMEM ŞU FELEĞİN BENDE NESİ VAR

Show Tv ekranlarında yayınlanan Güldür Güldür Show'da konuk sanatçı Mazlum Çimen oldu. Mazlum Çimen sahnede iki türkü söyledi. Mazçum Çimen'in ilk söylediği türkü Az Bana Gönder türküsüydü. Daha sonra Bilmem Şu Feleğin Bende Nesi Var türküsünü söyledi. Biz de Söylediği türkünün sözlerini sizler için derledik. Bu arada Mazlum Çimen'i tanımayanlar için hakkında kısaca bilgi verelim. Mazlum Çimen 18 Haziran 1958 İstanbul doğumlu besteci, keman sanatçısı, balet ve oyuncu.
Aynı zamanda birçok film ve televizyon dizinin müziklerini yapmıştır. Halk müziği sanatçısı Nesimi Çimen'in oğludur.

İşte Mazlum Çimen Bilmem Şu Feleğin Bende Nesi Var Türküsü...

Bilmem şu feleğin bende nesi var
Her gittiğim yerde yar ister benden
Sanki benim mor sümbüllü bağım var
Zemheri ayında canım gül ister benden

Yoruldum da yol üstüne oturdum
Güzeller başıma toplansın diye
Gittim padişahtan ferman getirdim
Güzeller başıma canım toplansın diye

Evlerinin önü zeytin ağacı
Dökülmüş yaprağı kalmış ağacı
Eğer senin gönlün bende yok ise
Sen bana kardeş de canım bende sana bacı

Güldür Güldür Mazlum Çimen Bilmem Şu Feleğin Türküsü 20 Şubat 2015 Yazar MİMAR Tarih 23:47 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.