Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Melike Peker Kimdir, Performansı, Oy Oranı

RİSİNG STAR TÜRKİYE ERKAN BOYATIR KİMDİR

4 ağustos 2015 salı akşamı yayınlanan Rising Star Türkiye yarışmasında yarışan yeni yarışmacılardan birisi de Melike Peker'di. Melike Peker, 4 ağustos akşamı "Ta Uzak Yollardan" şarkısını söyledi. Peki Melike Peker kimdir, kaç yaşındadır. İşte Melike Peker'in performansı, söylediği şarkı ve biyografisi...

Melike Peker Kimdir?

Melike Peker 39 yaşında, İstanbul'dan geliyor. Yarışmacı küçük yaştan beri müzikle ilgileniyor. 16 yaşında gitar çalmaya başlayan yarışmacı 19 yaşından beri şarkı söylüyor.

Melike Peker %54 oy aldı ve elendi...

Melike Peker'ın Söylediği Ta Uzak Yollardan Şarkısı Sözleri:
Taa uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına,
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına.
Sensizlik bir ölüm sanki.

Haykırsam göklere,
Artık yanımda beni benden çok seven.
Dünyalar benim olsa yine de istemem,
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren.
http://www.once-burada.com
Bir rüzgardı esen, ayrılıklarda bizi kahreden,
Gözlerimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen,
Çok özledim seni ben.

Melike Peker kimdir, Melike Peker söylediği şarkı, Melike Peker performansı, rising star Melike Peker, rising star yarışmacıları, 
Rising Star Melike Peker Kimdir, Performansı, Oy Oranı Yazar MİMAR Tarih 20:04 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.