Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Yağmur Hızal Kimdir, Performansı, Oy Oranı

RİSİNG STAR TÜRKİYE YAĞMUR HIZAL KİMDİR

4 ağustos 2015 salı akşamı yayınlanan Rising Star Türkiye yarışmasında yarışan yeni yarışmacılardan birisi de Yağmur Hızal'dı. Yağmur Hızal yabancı bir şarkı seslendirdi. Yağmur Hızal 4 ağustos akşamı "Stop" şarkısını söyledi. Peki Yağmur Hızal kimdir, kaç yaşındadır. İşte Yağmur Hızal'ın performansı, söylediği şarkı ve biyografisi...

Yağmur Hızal Kimdir?
Yağmur Hızal 20 yaşında, İstanbul Anadolu yakasında yaşıyor. Yarışmacı Kocaeli Güzel Sanatlar fakültesinde Opera bölümünde okuyor. Şam bölümü öğrencisi. Piyano çalıyor. Ortaokul yıllarında Anadolu Ateşi dans grubunda dans etmiş...

Yağmur Hızal %84 oy aldı ve barajı geçti...

Yağmur Hızal'ın Söylediği "Stop" şarkısının sözleri

All that I have is all that you've given me
Tüm sahip olduğum bana tüm verdiğim
did you ever worry that I'd come to depend on you
sana bağımlı hale gelmemden hiç endişe ettin mi?
I gave you all the love I had in me
İçimdeki tüm aşkı sana verdim
now I find you've lied and I can't believe it's true
şimdi yalan söylediğini öğreniyorum ve bunun doğru olduğuna inanamıyorum
Wrapped in her arms I see you across the street
Sokağın karşısında kollarını ona sardığını görüyorum
and I can't help but wonder if she knows what's going on
ve merak etmeden duramıyorum onun olan bitenden haberi var mı diye
you talk of love but you don't know how it feels
aşktan bahsediyorsun ama nasıl bir his olduğunu bilmiyorsun
when you realise that you're not the only one
tek olmadığını fark etmenin
Oh you'd better stop before you tear me all apart
Dursan iyi edersin beni parçalara ayırmadan önce
you'd better stop before you go and break my heart
dursan iyi edersin gidip kalbimi kırmadan önce
ooh you'd better stop
ooh dursan iyi edersin
Time after time I've tried to walk away
Defalarca yürüyüp gitmeyi denedim
but it's not that easy when your soul is torn in two
ama bu kolay değil ruhun iki parçaya ayrılınca
so I just resign myself to it every day
böylece kendimi öylece buna bıraktım hergün
now all I can do is to leave it up to you
şimdi tüm yapabildiğim kararı sana bırakmak
Oh you'd better stop before you tear me all apart
Dursan iyi edersin beni parçalara ayırmadan önce
you'd better stop before you go and break my heart
dursan iyi edersin gidip kalbimi kırmadan önce
ooh you'd better stop
ooh dursan iyi edersin
Stop if love me
Dur eğer beni seviyorsan
(you will remember)
(hatırlayacaksın)
now's the time to be sorry
şimdi üzülme vakti
(that day forever)
(o gün sonsuza kadar)
I won't believe that you'd walk out on me
Beni terk edeceğine inanmayacağım
Oh you'd better stop before you tear me all apart
Dursan iyi edersin beni parçalara ayırmadan önce
you'd better stop before you go and break my heart
dursan iyi edersin gidip kalbimi kırmadan önce
ooh you'd better stop
ooh dursan iyi edersin

yağmur hızal kimdir, rising star yağmur hızal,  yağmur hızal söylediği şarkı,
Rising Star Yağmur Hızal Kimdir, Performansı, Oy Oranı Yazar MİMAR Tarih 20:06 Oylama: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları Saklıdır Güncel Blog © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Arama Motoru Google

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.